CARA CEPAT PULIHKAN SAKIT SELEPAS PEMBEDAHAN

Ramai mereka yang ada masalah untuk cepat pulihkan sakit selepas pembedahan, ada yang ambil masa yang lama dan bertahan dengan ubat tahan sakit. Ada juga yang mengalami kesan yang tidak baik. Kakma ingin kongsikan kisah sahabat FB kakma yang mana beliau kongsikan cara cepat pulihkan sakit selepas pembedahan dan bapak mertuanya kembali boleh berjalan selepas setahun terlantar sakit.

Kakma cukup tersentuh hati baca kisah sahabat FB kakma hari ni..Kisah ayah mertuanya yang dah setahun terlantar sakit kini kembali berjalan dengan berkat usaha pantang mengalah sebelum ajal akhirnya ayah mertua beliau makin sihat…syukur semuanya dgn izin Allah kita hanya berusaha kan.

Vivix produk yang kaya dengan resveratrol dan polifenol

Ni kakma kongsikan kisah dari FB sahabat kakma #RizaAfzanAsri

 
Abah Mertua Berjalan Kembali Selepas Setahun Terlantar Selepas Pembedahan, Resveratrol & Polifenol Bantu Tingkatkan Kualiti Hidup
====================================
.
Saya tak tau la orang lain macam mana, mesti antara percaya atau tak. Tapi bagi kami suami isteri, bila dah berlaku kepada Abah sendiri mesti rasa macam nak sangat berkongsi kisah ni.
.
Kisahnya bermula bila Abah mertua jatuh sakit sampai terlantar tak boleh bangun. Beliau memang ada masalah batu karang di buah pinggang. Sehinggakan ada doktor yang merawat mencadangkan agar Abah mertua saya ni jalani pembedahan buang sebelah buah pinggang tersebut.
.
Tapi kami pertikaikan atas alasan yang kukuh. Abah mertua saya sakit sekitar pinggang sebelah kanan. Masalah batu karang tersebut di buah pinggang kiri. Jadi memang nampak tak logik dan tiada perkaitan kan?
.
Dari situ suami saya dapatkan pandangan dari kawan-kawan, mereka cadangkan kami agar dapatkan cadangan pihak kedua. Di tempat baru, baru doktor di sana simpulkan yang sebenarnya Abah mertua ada masalah PSOAS Abcess – otot PSOAS di bahagian pinggang kanan tu yang membengkak dan bernanah. Ala-ala bisul yang bernanah, dah masak dan tunggu nak pecah je.
.
Boleh baca lanjut bagaimana doktor di tempat baru kenal pasti masalah ni di sini hasil perkongsian cerita dari En Suami Sado:
 
Hah, mujur Allah gerakkan hati untuk dapatkan pendapat kedua dan tak terus melulu buang buah pinggang kiri tu. Fuhhhh! Dah buang mana nak dapat buah pinggang ganti kan?
.
Alhamdulillah Abah selamat jalani pembedahan buang nanah tu hujung tahun 2015. Tapi keadaan Abah mertua sangat lemah masa tu. Dengan kandungan protein yang sangat rendah, Abah nampak sangat uzur. Lebih banyak tidur. Makan dan minum pun tak lalu. Tak makan macam mana nak dapat zat yang bantu proses penyembuhan ye tak?
.
Akhirnya setelah suami berbincang dengan adik-beradik beliau, mereka cadang nak abah minum Vivix untuk mendapatkan khasiat resveratrol dan polifenol tu. Bab harga RM503 sebotol belakang kira. (p/s: jadi ahli dapat harga lebih murah tau). Janji Abah mertua sembuh dan kuat semangat kembali. Biasalah, orang sakit perasaan dan semangat mereka ‘fragile’ sangat.
.
Lepas minum Vivix 3 botol selama 3 bulan, memang nampak perubahan pada Abah. Abah dah nampak lebih bertenaga dari sebelumnya. Tak banyak tidur sebelah siang. Boleh dah gerakkan anggota badan walaupun masih lemah.
.
Tapi yang best, kawan-kawan yang datang ziarah Abah mertua semua puji muka tak nampak macam orang sakit. Nampak cerah dan macam sihat. Tapak tangan Abah pun lembut tau bila saya bersalam dengan beliau.
.
Selain tu, selera makan pun bertambah. Kalau dulu Abah mertua memang makan 6 sudu je setiap kali waktu makan. Memang dia kira tau! Tak mau lebih. Tapi sejak dah makan Vivix 8 botol, Abah mertua dah pandai nak request makanan, makan banyak dari biasa.
.
Ya betullah apa yang saintis Shaklee dah kaji Vivix ni ada resveratrol dan polifenol yang membantu mekanisma membaiki sel hingga ke peringkat DNA. Terbukti ia membaiki sel-sel Abah, contohnya sel lidah untuk lebih sihat dan membuatkan selera makan Abah semakin pulih.
 
 
.
Ini bukan berlaku dengan sebotol Vivix ya. Abah mertua dah amalkan lebih dari 12 botol Vivix semenjak sakit ni dan masih amalkan sampai sekarang.
.
Saya dah lihat dan terbukti sangat 4 mekanisma tindakan Vivix tu memang bukan sekadar tagline lariskan produk je tau. Bukan sekadar jual air liur. Tetapi ia pelaburan kesihatan yang sangat berbaloi, selamat dan lengkap dengan #landmarkstudy.
.
Apa yang pasti semua ini takkan berakhir di sini sahaja. Abah mertua sekarang dalam proses untuk kembali kuat seperti dahulu. Memang yang pernah sakit dan uruskan orang sakit sahaja tau nikmat sihat yang sebenar.
.
Keputusan memberikan Vivix sebagai ikhtiar tingkatkan kualiti hidup Abah mertua memang berbaloi. Jangan ditanya komponen mana yang membolehkan abah kembali sihat.
.
Tapi yang pasti, kombinasi semua ramuan, Muscadine Grapes ,Purple carrot, European Elderberry (Sambucus Niagra) dan Polyganum Cuspidatum (Japanese knotweed) dalam Vivix dah banyak bantu abah untuk kembali dapat kualiti hidup seperti dulu. 
.
Para pembaca sekalian, mohon doakan Abah mertua saya, Cikgu Nordin Hashim kuat semangat dan kembali sihat seperti dulu ye. Ameeenn.
.
Alhamdulillah syukur..kakma tumpang happy..
Bagi anda yang mungkin ada family yang ada masalah yang sama kakma sangat syorkan anda ikhtiar dengan Vivix ini kerana produk ini bukan sekadar hebat dari segi testimoni sahaja tetapi memang ada ujian klinikal dan ada landmakstudy.
 
Shaklee sentul
Vivix
Bagaimana nak dapatkan Vivix Shaklee

Cara pertama
Boleh terus beli di website shaklee klik icon di bawah membeli terus dengan Shaklee. Anda boleh buat bayaran secara debit card atau kad kredit , jangan risau ia adalah web rasmi shaklee yang di jamin selamat. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

Anda terus hubungi kakma untuk mendapatkan konsultasi tentang vitamin mana yang paling sesuai untuk anda dan anda akan mendapat tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian melalui kakma. Sekiranya anda berada di sekitar sentul , taman dato senu, kg padang balang, bomgak , gombak setia, batu caves , setapak, sri rampai , wangsa maju atau sekitar Kuala Lumpur anda boleh dapatkan vitamin secara COD atau yang berjauhan kakma mengunakan perkhidmatan poslaju untuk pos kepada anda.

untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

KETUMBUHAN DI PAYUDARA HILANG SELEPAS 3 MINGGU

Wanita sangat berisiko ada ketumbuhan di payudara, ini kerana  banyak terdedah dengan gaya hidup dan faktor pemakanan. Cara nak buang ketumbuhan di payudara ni hanya satu cara iaitu melalui pembedahan. Bagi wanita ini sangat merisaukan dan menakutkan. Kakma nk kongsikan kisah puan Zamzakidah yang berkongsi pengalaman beliau yang mana Doktor sahkan ketumbuhan di payudara hilang selepas 3 minggu amalkan suplemen shaklee.

DOKTOR SAHKAN KETUMBUHAN DI PAYUDARA HILANG SELEPAS 3 MINGGU AMALKAN SUPLEMEN SHAKLEE

Assalamualaikum, Saya Zamzakidah Binti Abdul Hamid ingin berkongsi 1 pengalaman yang tak pernah terjangka oleh fikiran saya pada suatu ketika dulu dan sebagai seorang wanita, sesiapa pun tidak inginkan apa yang pernah saya alami.
 
Pada Julai 2014, ya pada tahun 2014, sudah hampir 3 tahun perkara ini berlalu. Tapi tak pernah saya lupakan dalan lipatan sejarah kehidupan saya apabila saya telah menerima ujian hebat dengan mengalami simptom-simptom pengidap BARAH PAYUDARA. Allahuakhbar ,betapa dunia saya terasa gelap seketika waktu itu.
 
Bermula dengan lelehan cecair yang berwarna  merah kehitaman yang keluar dari ‘nipple’ payudara sebelah kanan adalah permulaan saya menyedari masalah yang saya hadapi. Bukan cecair biasa, tapi berdasarkan dari warna dan bau cecair tersebut confirm DARAH.Pada yang tak boleh bayangkan macam mana rupanya,saya lampirkan sekali untuk anda.Tanpa rasa sakit atau ada bonjolan disekitar payudara, tetiba boleh jadi macam ni. Boleh bayangkan tak perasaan saya masa tu. Memang sangat panik.
 
Keesokkan hari, saya terus mendapatkan pemeriksaan di  hospital yang berhampiran untuk mengenalpasti masalah yang saya hadapi walaupun ada perasaan takut jugak sebenarnya. Hasil daripada pemeriksan dan imbasan ULTRASOUND & MAMMOGRAFI yang dijalankan oleh doktor pakar, terdapat 2 ketul ketumbuhan dikesan berada di ‘LOWER & UPPER OUTER  QUADRANT’ di sebelah kanan payudara saya. Doktor terus menetapkan 1 lagi tarikh untuk saya menjalankan ujian BIOPSI  untuk mengambil sampel sebahagian tisu untuk  mengenalpasti jenis ketulan tersebut. Dan hasil ujian  itu, ketulan ketumbuhan pada payudara saya adalah SEL BUKAN DARI KUMPULAN KANSER. Alhamdulillah, tetapi doktor tetap mencadangkan kepada saya untuk menjalankan pembedahan untuk membuang 2 ketul ketumbuhan itu supaya ianya tidak menjadi potensi untuk terjadinya kanser payudara.
 
Atas pandangan dan nasihat sahabat merangkap upline saya, VIVIX adalah satu-satunya alternatif dan usaha saya untuk mengurangkan risiko menghadapi sebarang kemungkinan sebelum hari pembedahan. Dan setelah hampir 3 minggu konsisten mengamalkan Vivix, hari yang mendebarkan telah tiba. 21 Ogos 2014,sebelum ke dewan bedah saya di bawa sekali lagi untuk membuat pemeriksaan imbasan Ultrasound.
 
Allahuakhbar !!! Ketumbuhan yang 2 ketul  tu dah tinggal 1..puas doktor mencari mana hilangnya yang seketul lagi.Confirm tak ada!!! Dan yang tinggal 1 sahaja itu pun saiz nya dah kecil dari saiz asal haritu. (tak tau nak react macam mana..tapi nangis jugak la, sebab Allah permudahkan semuanya untuk saya). Jadi, pembedahan tetap di jalankan juga untuk membuang 1 sahaja ketumbuhan yang masih tinggal. Nasib baik la kan, kalau tak mesti kena tebuk 2 tempat. Alhamdulillah, saya selamat menjalani pembedahan yang tak sampai 1 jam pun operasinya .
 
Inilah Shaklee Story saya untuk tatapan semua. Untuk yang masih ragu-ragu dengan Vivix Si Tonik Ajaib, ini adalah kisah benar saya bersama Vivix. Bagaimana Vivik membantu saya menghadapi saat-saat kemurungan saya untuk seketika. Dan Vivix juga lah yang membuat saya kembali tersenyum gembira. Untuk membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh, Vivix adalah pilihan yang terbaik.
 
Terima Kasih Vivix Terima Kasih Shaklee. 
Jika anda di tempat Puan tersebut mesti gembira dan bersyukur sangatkan, apa taknya beliau hanya perlu menjalankanpembedahan kecil .. yang mana ketumbuhan di payudara hanya tinggal 1. Mungkin kalau beliau amalkan dalam masa yang lebih lama in sya ALLAH boleh hilang semuanya. Jika anda ada tanda seperti beliau jangan tunggu lagi buat pemeriksaan cepat dan boleh lah ikhtiar dengan vivix shaklee seperti beliau.
Bagaimana nak dapatkan Vivix Shaklee

Cara pertama
Boleh terus beli di website shaklee klik icon di bawah membeli terus dengan Shaklee. Anda boleh buat bayaran secara debit card atau kad kredit , jangan risau ia adalah web rasmi shaklee yang di jamin selamat. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

Anda terus hubungi kakma untuk mendapatkan konsultasi tentang vitamin mana yang paling sesuai untuk anda dan anda akan mendapat tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian melalui kakma. Sekiranya anda berada di sekitar sentul , taman dato senu, kg padang balang, bomgak , gombak setia, batu caves , setapak, sri rampai , wangsa maju atau sekitar Kuala Lumpur anda boleh dapatkan vitamin secara COD atau yang berjauhan kakma mengunakan perkhidmatan poslaju untuk pos kepada anda.

untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

KISAH SEDIH PERJUANGAN SEORANG IBU MERAWAT ANAK YANG MENGIDAP KANSER LYMPHOMA HODGKINS SEHINGGA SEMBUH

Kakma ingin kongsikan kisah sedih perjuangan seorang ibu merawat anak yang mengidap Kanser Lymphoma Hodgkins. Hati seorang ibu hancur bagai dihiris sembilu apabila doktor mengesahkan anaknya mengidap penyakit kanser Hodgkins Lymphoma stage 4 pada usia 10 tahun dan perlu menjalani rawatan kimoterapi dengan segera.
Kanser Lymphoma adalah sejenis kanser Darah 
Bukan kesedihan saja yang kakma nak kongsikan tapi kakma nak kongsikan semangat dan usaha seorang ibu yang ingin melihat anaknya sembuh sepenuhnya kanser Lymphoma ini.
Kakma kongsikan kisah yang di tulis sendiri oleh kak Saadiah.
 

Ikuti kisah beliau;

 
Ini kisah anak saya.  Anak saya disahkan mengidap kanser Hodgkins Lymphoma stage 4 pada usia 10 tahun. Beliau telah sembuh sepenuhnya setelah mengambil Vivix Shaklee. 
Kanser lymphoma hodgkins
Anak beliau bebas kanser Lymphona Hodgkins
 
Pada usia 10 tahun anak saya selalu mengadu sakit belakang.  Saya dan suami menyangkakan kemungkinan jatuh basikal atau jatuh masa bermain. 
 
Sakitnya semakin kerap.  Kami bawa ke klinik dan kadang-kadang ke hospital.  Di hospital doktor check ala kadar dan bekalkan Paracetamol sebagai ubat tahan sakit. Biasa la bila makan ubat sakitnya reda.  Lepas tu datang balik. 
 
Doktor pun tak dapat detect penyakit ank saya.  Sampai satu masa doktor amik darah bagi tujuan ujian dan dihantar ke makmal darah. 
 
Doktor mengesahkan anak saya ada jangkitan kuman dalam darah. Anak saya menjalani operation kecil untuk mengambil sample di bahagian leher sebelah kiri. 
 
Setelah beberapa hari dapat result,  anak saya disuruh rujuk ke HKL. Sampai disana kami terus ke Wad Pedriatik kanak- kanak. 
 
Hati seorang ibu hancur bagai dihiris sembilu apabila doktor Teh Kok Hoi memberi tahu anak saya mengidap penyakit kronik tahap 4 dan terpaksa menjalani rawatan kimoterapi. 
 
Saya dan suami diberi kaunseling supaya tabah menghadapi kemungkinan yang akan berlaku. Suami saya tenang mendengarnya sedangkan saya sudah berbagai-bagai perasaan yang timbul. Takut,  cemas dan sedih. Rawatan ini 50-50.
 
Dari hari itu 20 Julai 2011 bermula episod baru dalam hidup saya.  Anak saya di masukan wad KK3 di pedriatik HKL.  
 
Anak saya menjalani rawatan kimoterapi dan perlukan penjagaan yang rapi.  Pesakit tidak dibenarkan jumpa orang luar kerana ditakuti jangkitan kuman. 
Kami berulang alik ke HKL selama dua tahun. Rawatan kimoterapi selama enam bulan dan masa selebihnya bagi check up susulan. 
 
Setelah tempoh dua tahun anak saya disahkan sihat dari kanser tersebut namun doktor menasihati agar kami jaga pemakanannya kerana ditakuti penyakitnya akan berulang semula. 
 
Yang menyedihkan saya sekarang kos perubatan semakin meningkat.  Hospital kerajaan tidak dapat menyediakan kos rawatan bagi penyakit kanser stage 4. Ramai pesakit pergi ke hospital swasta yang menelan belanja yang agak mahal. 
 
Sepanjang anak sakit, dia cepat down dan cepat terasa.  Tapi satu yang saya ingat sampai hari ni. Bila doktor suruh cuti setahun dari belajar untuk menjalani rawatan. Dia kata tak nak jadi orang bodoh sebab takut ketinggalan dalam pelajaran. Dia sangat sedih dengan keadaan dirinya.
 
Justeru itu saya berusaha mencari supplement  bagi anak saya. Dari satu supplement ke satu supplement tetapi semua tidak sesuai. Dan akhirnya saya temui Vivix Shaklee. 
 
Alhamdulillah peraturan Allah itu memang cantik.  Apabila anak saya memasuki sekolah form 1 di SMAN Lenggong , anak saya ditukarkan ke hospital Ipoh bagi check up seterusnya. 
 
Saya sentiasa bekalkan Vivix buat anak saya.  Setelah konsisten ambil Vivix,  anak saya disahkan bebas kanser pada 20. 07.2016. Satu berita yang menggembirakan.
 
Alhamdulillah lepas habis rawatan dia boleh skor balik pelajaran yg tertinggal. Yang paling menggembirakan saya Alhamdulillah periksa I’dadi tahun lepas dia dapat mumtaz.
 
Sekarang anak saya bisa menjalani kehidupan seperti remaja lain. Belajar dan bermain. Malah anak saya turut menyertai aktiviti lasak di sekolahnya. Saya pun tidak perlu risau akan keadaan anak saya ketika tinggal berjauhan dari keluarga. 
 
Syukur Alhamdullilah.  Terima kasih Allah terima kasih Shaklee.
Ikhtiar dengan Vivix
Begitulah tabahnya seorang ibu dan betapa yakinnya dan tekadnya ibu yang mana percaya dengan izin Allah tiada yang mustahil.
Jika anda atau ahli keluarga menghadapi penyakit yang sama seperti anak kak Saadiah kakma sangat syorkan anda ikhtiar dengan Vivix.
Vivix Shaklee diiktiraf melalui kajian saintifik

Dapatkan Vivix sekarang hubungi kakma 0193624134,
 
Kalau anda berasa sekitar kampung padang balang sentul atau gombak anda boleh dapatkan vitamin terbaik untuk mata ni secara COD dan kakma akan konsult anda secara direct.
 
Kakma adalah pengedar shaklee kawasan kampung padang balang sentul dan bagi yang jauh kakma boleh pos..kakma menggunakan perkhidmatan poslaju selalu pos pagi ni esok dah sampai.
 
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

CARA KAWAL STRESS DENGAN SELAMAT

Anda mencari cara kawal stress dengan selamat? yer ada caranya. Stress jika kita tidak kawal memang boleh membawa kemudaratan.Kakma ingi kongsikan kisah bagaimana Puan  NAJAH BAHIR  kawal stress dengan selamat.

Kisah Puan Najah Bahir

Saya seorang yang bole juga dipanggil OCD, so apabila melakukan sesuatu kerja saya sangat pentingkan kesempurnaan dan ‘crash my head’ untuk melakukan yang terbaik. Bagi saya kalau tak dapat lakukan sesuatu dengan terbaik, baik tak payah buat langsung.

Pada masa yang sama saya juga sejenis yang risau kalau saya ada melukakan hati orang dengan kata-kata atau perbuatan. Disebabkan itu, saya menjadi seorang yang ‘overthinking’. Jadi saya selalu sakit kepala. Perkara ni menjadi lebih teruk pada 2011, apabila syarikat keluarga saya menghadapi satu kejatuhan.Jadi saya memang jadi serabut dan banyak berfikir sehingga saya boleh rasakan urat kepala merentap mungkin kerana stress. Saya dapat rasakan saya selalu berdebar-serabut dan urat merentap dikepala apabila saya banyak memikir.

Berkenalan dengan Vitamin

Saya sangat bersyukur pada 2012, selapas melahirkan anak pertama saya berjumpa dengan Shaklee. Sebenar saya beli ESP untuk banyakkan susu maklumlah kerja audit selalu ke sana ke mari tak sempat nak mengepam mengikut masa dan sentiasa bergerak. Ditambahkan lagi saya sambung belajar master pada masa yang sama membuatkan saya menjadi lebih stress untuk bahagikan masa. Sejak mengenali Shaklee saya terbaca tentang vitamin ‘antistress’ Shaklee iaitu B-Complex.

Stress ni jika tidak dibendung dan diurus akan membawa padah dan menyebabkan penyakit lain. Dengan kesedaran itu, saya cuba mengambil B complex sebijik setiap hari dan saya dapat rasakan perbezaan saya tidak lagi sakit kepala seperti dulu sampai sekarang tiada lagi rentapan di kepala, jantung saya tidak lagi sentiasa berdebar dan tak mudah serabut.

Alhamdulillah syukur dengan izin Allah saya rasa tenang dan boleh uruskan stress dan emosi dengan lebih baik berbanding dulu terutama sekali semasa hendak menghadapi peperiksaan.

Maklumlah saya juga bekerja pada masa yang sama menguruskan keluarga dan anak di mana merupakan sesuatu yang agak mencabar bagi saya. Setiap kali saya rasa stress saya akan telan B-compleks. Saya bukan seorang yang suka akan ubat atau supplement tetapi saya percaya dengan Shaklee setelah mencuba ESP dan saya dapati shaklee mengeluarkan vitamin yang organik dan telah membuat banyak kajian sebelum sesuatu produk itu dikeluarkan serta ada KKM dan Halal Jakim.

Mencegah lebih baik daripada mengubati.

Saya ingin menyeru rakan-rakan sekalian agar janganlah kita terlalu berkira di dalam mendapatkan makanan tambahan seperti supplement ini untuk kesihatan diri kita dan keluarga.

Dan juga jangan juga mengambil mudah terhadap kesihatan terutamanya stress ni kerana ia akan memudaratkan dan menyesal dikemudian hari. Tambahan, sekarang banyak sangat penyakit datangnya daripada stress dan salah satu daripadanya adalah ‘ Anxiety disorder ‘ yang agak popular sekarang. Hati- hatinya rakan-rakan, Stress ini pembunuh dalam senyap.

CARA ORDER B COMPLEK SHAKLEE

Cara 1 – Anda boleh terus klik  B complek ini dan membeli terus dengan Shaklee. Anda boleh buat bayaran secara debit card atau kad kredit , jangan risau ia adalah web rasmi shaklee yang di jamin selamat. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

Cara 2 – Anda hubungi kakma untuk mendapatkan konsultasi tentang vitamin mana yang paling sesuai untuk anda dan anda akan mendapat tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian melalui kakma. Sekiranya anda berada di sekitar sentul , taman dato senu, kg padang balang, bomgak , gombak setia, batu caves , setapak, sri rampai , wangsa maju atau sekitar Kuala Lumpur anda boleh dapatkan vitamin secara COD atau yang berjauhan kakma mengunakan perkhidmatan poslaju untuk pos kepada anda.

untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi