CARA CEPAT PULIHKAN SAKIT SELEPAS PEMBEDAHAN

Ramai mereka yang ada masalah untuk cepat pulihkan sakit selepas pembedahan, ada yang ambil masa yang lama dan bertahan dengan ubat tahan sakit. Ada juga yang mengalami kesan yang tidak baik. Kakma ingin kongsikan kisah sahabat FB kakma yang mana beliau kongsikan cara cepat pulihkan sakit selepas pembedahan dan bapak mertuanya kembali boleh berjalan selepas setahun terlantar sakit.

Kakma cukup tersentuh hati baca kisah sahabat FB kakma hari ni..Kisah ayah mertuanya yang dah setahun terlantar sakit kini kembali berjalan dengan berkat usaha pantang mengalah sebelum ajal akhirnya ayah mertua beliau makin sihat…syukur semuanya dgn izin Allah kita hanya berusaha kan.

Vivix produk yang kaya dengan resveratrol dan polifenol

Ni kakma kongsikan kisah dari FB sahabat kakma #RizaAfzanAsri

 
Abah Mertua Berjalan Kembali Selepas Setahun Terlantar Selepas Pembedahan, Resveratrol & Polifenol Bantu Tingkatkan Kualiti Hidup
====================================
.
Saya tak tau la orang lain macam mana, mesti antara percaya atau tak. Tapi bagi kami suami isteri, bila dah berlaku kepada Abah sendiri mesti rasa macam nak sangat berkongsi kisah ni.
.
Kisahnya bermula bila Abah mertua jatuh sakit sampai terlantar tak boleh bangun. Beliau memang ada masalah batu karang di buah pinggang. Sehinggakan ada doktor yang merawat mencadangkan agar Abah mertua saya ni jalani pembedahan buang sebelah buah pinggang tersebut.
.
Tapi kami pertikaikan atas alasan yang kukuh. Abah mertua saya sakit sekitar pinggang sebelah kanan. Masalah batu karang tersebut di buah pinggang kiri. Jadi memang nampak tak logik dan tiada perkaitan kan?
.
Dari situ suami saya dapatkan pandangan dari kawan-kawan, mereka cadangkan kami agar dapatkan cadangan pihak kedua. Di tempat baru, baru doktor di sana simpulkan yang sebenarnya Abah mertua ada masalah PSOAS Abcess – otot PSOAS di bahagian pinggang kanan tu yang membengkak dan bernanah. Ala-ala bisul yang bernanah, dah masak dan tunggu nak pecah je.
.
Boleh baca lanjut bagaimana doktor di tempat baru kenal pasti masalah ni di sini hasil perkongsian cerita dari En Suami Sado:
 
Hah, mujur Allah gerakkan hati untuk dapatkan pendapat kedua dan tak terus melulu buang buah pinggang kiri tu. Fuhhhh! Dah buang mana nak dapat buah pinggang ganti kan?
.
Alhamdulillah Abah selamat jalani pembedahan buang nanah tu hujung tahun 2015. Tapi keadaan Abah mertua sangat lemah masa tu. Dengan kandungan protein yang sangat rendah, Abah nampak sangat uzur. Lebih banyak tidur. Makan dan minum pun tak lalu. Tak makan macam mana nak dapat zat yang bantu proses penyembuhan ye tak?
.
Akhirnya setelah suami berbincang dengan adik-beradik beliau, mereka cadang nak abah minum Vivix untuk mendapatkan khasiat resveratrol dan polifenol tu. Bab harga RM503 sebotol belakang kira. (p/s: jadi ahli dapat harga lebih murah tau). Janji Abah mertua sembuh dan kuat semangat kembali. Biasalah, orang sakit perasaan dan semangat mereka ‘fragile’ sangat.
.
Lepas minum Vivix 3 botol selama 3 bulan, memang nampak perubahan pada Abah. Abah dah nampak lebih bertenaga dari sebelumnya. Tak banyak tidur sebelah siang. Boleh dah gerakkan anggota badan walaupun masih lemah.
.
Tapi yang best, kawan-kawan yang datang ziarah Abah mertua semua puji muka tak nampak macam orang sakit. Nampak cerah dan macam sihat. Tapak tangan Abah pun lembut tau bila saya bersalam dengan beliau.
.
Selain tu, selera makan pun bertambah. Kalau dulu Abah mertua memang makan 6 sudu je setiap kali waktu makan. Memang dia kira tau! Tak mau lebih. Tapi sejak dah makan Vivix 8 botol, Abah mertua dah pandai nak request makanan, makan banyak dari biasa.
.
Ya betullah apa yang saintis Shaklee dah kaji Vivix ni ada resveratrol dan polifenol yang membantu mekanisma membaiki sel hingga ke peringkat DNA. Terbukti ia membaiki sel-sel Abah, contohnya sel lidah untuk lebih sihat dan membuatkan selera makan Abah semakin pulih.
 
 
.
Ini bukan berlaku dengan sebotol Vivix ya. Abah mertua dah amalkan lebih dari 12 botol Vivix semenjak sakit ni dan masih amalkan sampai sekarang.
.
Saya dah lihat dan terbukti sangat 4 mekanisma tindakan Vivix tu memang bukan sekadar tagline lariskan produk je tau. Bukan sekadar jual air liur. Tetapi ia pelaburan kesihatan yang sangat berbaloi, selamat dan lengkap dengan #landmarkstudy.
.
Apa yang pasti semua ini takkan berakhir di sini sahaja. Abah mertua sekarang dalam proses untuk kembali kuat seperti dahulu. Memang yang pernah sakit dan uruskan orang sakit sahaja tau nikmat sihat yang sebenar.
.
Keputusan memberikan Vivix sebagai ikhtiar tingkatkan kualiti hidup Abah mertua memang berbaloi. Jangan ditanya komponen mana yang membolehkan abah kembali sihat.
.
Tapi yang pasti, kombinasi semua ramuan, Muscadine Grapes ,Purple carrot, European Elderberry (Sambucus Niagra) dan Polyganum Cuspidatum (Japanese knotweed) dalam Vivix dah banyak bantu abah untuk kembali dapat kualiti hidup seperti dulu. 
.
Para pembaca sekalian, mohon doakan Abah mertua saya, Cikgu Nordin Hashim kuat semangat dan kembali sihat seperti dulu ye. Ameeenn.
.
Alhamdulillah syukur..kakma tumpang happy..
Bagi anda yang mungkin ada family yang ada masalah yang sama kakma sangat syorkan anda ikhtiar dengan Vivix ini kerana produk ini bukan sekadar hebat dari segi testimoni sahaja tetapi memang ada ujian klinikal dan ada landmakstudy.
 
Shaklee sentul
Vivix
Bagaimana nak dapatkan Vivix Shaklee

Cara pertama
Boleh terus beli di website shaklee klik icon di bawah membeli terus dengan Shaklee. Anda boleh buat bayaran secara debit card atau kad kredit , jangan risau ia adalah web rasmi shaklee yang di jamin selamat. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

Anda terus hubungi kakma untuk mendapatkan konsultasi tentang vitamin mana yang paling sesuai untuk anda dan anda akan mendapat tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian melalui kakma. Sekiranya anda berada di sekitar sentul , taman dato senu, kg padang balang, bomgak , gombak setia, batu caves , setapak, sri rampai , wangsa maju atau sekitar Kuala Lumpur anda boleh dapatkan vitamin secara COD atau yang berjauhan kakma mengunakan perkhidmatan poslaju untuk pos kepada anda.

untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *