KETUMBUHAN DI PAYUDARA HILANG SELEPAS 3 MINGGU

Wanita sangat berisiko ada ketumbuhan di payudara, ini kerana  banyak terdedah dengan gaya hidup dan faktor pemakanan. Cara nak buang ketumbuhan di payudara ni hanya satu cara iaitu melalui pembedahan. Bagi wanita ini sangat merisaukan dan menakutkan. Kakma nk kongsikan kisah puan Zamzakidah yang berkongsi pengalaman beliau yang mana Doktor sahkan ketumbuhan di payudara hilang selepas 3 minggu amalkan suplemen shaklee.

DOKTOR SAHKAN KETUMBUHAN DI PAYUDARA HILANG SELEPAS 3 MINGGU AMALKAN SUPLEMEN SHAKLEE

Assalamualaikum, Saya Zamzakidah Binti Abdul Hamid ingin berkongsi 1 pengalaman yang tak pernah terjangka oleh fikiran saya pada suatu ketika dulu dan sebagai seorang wanita, sesiapa pun tidak inginkan apa yang pernah saya alami.
 
Pada Julai 2014, ya pada tahun 2014, sudah hampir 3 tahun perkara ini berlalu. Tapi tak pernah saya lupakan dalan lipatan sejarah kehidupan saya apabila saya telah menerima ujian hebat dengan mengalami simptom-simptom pengidap BARAH PAYUDARA. Allahuakhbar ,betapa dunia saya terasa gelap seketika waktu itu.
 
Bermula dengan lelehan cecair yang berwarna  merah kehitaman yang keluar dari ‘nipple’ payudara sebelah kanan adalah permulaan saya menyedari masalah yang saya hadapi. Bukan cecair biasa, tapi berdasarkan dari warna dan bau cecair tersebut confirm DARAH.Pada yang tak boleh bayangkan macam mana rupanya,saya lampirkan sekali untuk anda.Tanpa rasa sakit atau ada bonjolan disekitar payudara, tetiba boleh jadi macam ni. Boleh bayangkan tak perasaan saya masa tu. Memang sangat panik.
 
Keesokkan hari, saya terus mendapatkan pemeriksaan di  hospital yang berhampiran untuk mengenalpasti masalah yang saya hadapi walaupun ada perasaan takut jugak sebenarnya. Hasil daripada pemeriksan dan imbasan ULTRASOUND & MAMMOGRAFI yang dijalankan oleh doktor pakar, terdapat 2 ketul ketumbuhan dikesan berada di ‘LOWER & UPPER OUTER  QUADRANT’ di sebelah kanan payudara saya. Doktor terus menetapkan 1 lagi tarikh untuk saya menjalankan ujian BIOPSI  untuk mengambil sampel sebahagian tisu untuk  mengenalpasti jenis ketulan tersebut. Dan hasil ujian  itu, ketulan ketumbuhan pada payudara saya adalah SEL BUKAN DARI KUMPULAN KANSER. Alhamdulillah, tetapi doktor tetap mencadangkan kepada saya untuk menjalankan pembedahan untuk membuang 2 ketul ketumbuhan itu supaya ianya tidak menjadi potensi untuk terjadinya kanser payudara.
 
Atas pandangan dan nasihat sahabat merangkap upline saya, VIVIX adalah satu-satunya alternatif dan usaha saya untuk mengurangkan risiko menghadapi sebarang kemungkinan sebelum hari pembedahan. Dan setelah hampir 3 minggu konsisten mengamalkan Vivix, hari yang mendebarkan telah tiba. 21 Ogos 2014,sebelum ke dewan bedah saya di bawa sekali lagi untuk membuat pemeriksaan imbasan Ultrasound.
 
Allahuakhbar !!! Ketumbuhan yang 2 ketul  tu dah tinggal 1..puas doktor mencari mana hilangnya yang seketul lagi.Confirm tak ada!!! Dan yang tinggal 1 sahaja itu pun saiz nya dah kecil dari saiz asal haritu. (tak tau nak react macam mana..tapi nangis jugak la, sebab Allah permudahkan semuanya untuk saya). Jadi, pembedahan tetap di jalankan juga untuk membuang 1 sahaja ketumbuhan yang masih tinggal. Nasib baik la kan, kalau tak mesti kena tebuk 2 tempat. Alhamdulillah, saya selamat menjalani pembedahan yang tak sampai 1 jam pun operasinya .
 
Inilah Shaklee Story saya untuk tatapan semua. Untuk yang masih ragu-ragu dengan Vivix Si Tonik Ajaib, ini adalah kisah benar saya bersama Vivix. Bagaimana Vivik membantu saya menghadapi saat-saat kemurungan saya untuk seketika. Dan Vivix juga lah yang membuat saya kembali tersenyum gembira. Untuk membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh, Vivix adalah pilihan yang terbaik.
 
Terima Kasih Vivix Terima Kasih Shaklee. 
Jika anda di tempat Puan tersebut mesti gembira dan bersyukur sangatkan, apa taknya beliau hanya perlu menjalankanpembedahan kecil .. yang mana ketumbuhan di payudara hanya tinggal 1. Mungkin kalau beliau amalkan dalam masa yang lebih lama in sya ALLAH boleh hilang semuanya. Jika anda ada tanda seperti beliau jangan tunggu lagi buat pemeriksaan cepat dan boleh lah ikhtiar dengan vivix shaklee seperti beliau.
Bagaimana nak dapatkan Vivix Shaklee

Cara pertama
Boleh terus beli di website shaklee klik icon di bawah membeli terus dengan Shaklee. Anda boleh buat bayaran secara debit card atau kad kredit , jangan risau ia adalah web rasmi shaklee yang di jamin selamat. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

Anda terus hubungi kakma untuk mendapatkan konsultasi tentang vitamin mana yang paling sesuai untuk anda dan anda akan mendapat tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian melalui kakma. Sekiranya anda berada di sekitar sentul , taman dato senu, kg padang balang, bomgak , gombak setia, batu caves , setapak, sri rampai , wangsa maju atau sekitar Kuala Lumpur anda boleh dapatkan vitamin secara COD atau yang berjauhan kakma mengunakan perkhidmatan poslaju untuk pos kepada anda.

untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *